martes, 1 de junio de 2010

Sobre os comentarios feitos en wadeando

A algunhas carrachas semella que lles estorba ollar dous ben fermosos reos mortos, tamén é casualidade carallo!! Coa de peixes mortos que aparecen por aí adiante nos blogs e páxinas web que teñan que ser os que pillaron Carlos e José Manuel os que dean que falar.

Está ben claro que o que así fala é unha merdiña, pois aínda dubida de se somos conservacionistas. Coidamos e mantemos o medio fluvial e o seu entorno. Tentamos, se é posible, melloralo e traballamos para manter e, de ser posible, mellorar a poboación de reos no Couto de Pesca da Ponte do Porto. Que voltemos a ter reos deste tamaño significa que estamos a facer as cousas ben. E estou seguro que coas medidas que se tomaron este ano aínda irán mellor. Polo demais somos pescadores CON MORTE tan honrados, honestos e lexítimos coma os SEN MORTE. Ti non eres máis que esterco!! Pila de bosta!! Asquerosa e inmunda rata!!

Ou será polo que publiquei en referencia ás eleccións a FGP e a alguén lle está aínda supurando a almorrá? Poida que sí. Abofé que sí. Claaaro e como non ten collóns para falar el directamente faino cun monicreque.

Pois mira monicreque: A min se alguén me ben romper as persianas da miña casa, eu non me agocho entre as saias da miña muller, vou a fóra e dou a cara.

Tampouco quero chaves de ningunha capela e se non as acado...oh milagre!! atopan a pechadura "siliconada", o que faga iso é un covarde!!

Volvendo ao dos reos, eu non os pillei, pero alédame moito que os pillasen estes dous rapaces, meréceno, eses e moitos máis.

Traballan coma tolos por acondicionar o Couto de pesca e amosan sempre unha dispoñibilidade absoluta. Mira paspán, o ano pasado, estes rapaces, como non nos chegaban os cartos para rematar tódolos traballos que tíñamos que facer, trouxeron eles maquinaria das súas casas e ata mercaron algunha, cos seus cartos!! Para poñela ao servizo da Sociedade de Pesca!! Ti non o farías e a man que che move os fíos, monicreque, tampouco. Se só lle interesa a pesca para ver de sacar algo dela!! Algo da súa comenencia claro!!

Mira peido babeco non te metas en camisas de once varas!! Tes tódalas de perder porque esa é xustamente a miña talla. Algunhas veces aínda me queda pequena!! Deixa que o que teña algo que dicir o diga el mesmo. Ah e non te fíes do anonimato, nestes tempos xa non che é o que era!! E a lingua é malíiisima para os dentes, pior que a caries, baiche boa!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario